Geoblog.pl    suwalskietrampki    Podróże    Peru    Cabanaconde

Peru
Peru, Cabanaconde
Przejechano 11900 km

Rano jedziemy na dworzec PKS. Kupujemy bilet na terenowy autobus do Cabanaconde. Po 6 godzinach (w tym 2 godziny po bezdrozach) docieramy do celu. Zanim zrobi sie ciemno idziemy wypatrywac kondory...i cos tam niby wysoko na niebie zobaczylismy (uczeni ocenia czy to kondory czy jaskolki). Idziemy wczesnie spac bo czeka nas rano zejscie na dno kanionu. Jestesmy podekscytowani, nie mozemy zasnac...ale to przez orkiestre deta ktora trabi na cale miasteczko. A to dlatego, bo wlasnie zaczal sie lokalne swieto...taki festyn w Pienieznie :) tylko ze czterodniowy.

Ktoz inny jak nie Woro.
Ktoz inny jak nie Woro. - 2013-06-14 18:18
Dzieki, ze sie pochwaliliscie blogiem. Nie bede pisal ze zazdroszcze bo to bardzo nie ladnie. Pragnalbym wiecej fotek, wiem ze to zapewne trudne tam do zrealizowania, wiec wydaje mi sie iz odwiedziny po Waszym powrocie bylyby jak najbardziej na miejscu. 3majcie sie cieplo i do spicia wkrotce. Zdrowaski od Nas obojga rzecz jasna!

sąsiadka
sąsiadka - 2013-06-14 20:25
Ale fotka!!!!! zaje...ta, ale wracajcie już...xxx